(باز سازی فنکویل های دست دوم  )

(باز سازی فنکویل های دست دوم )

آموزش و خدمات فن کویل خرید و فروش فن کویل دست دوم
(باز سازی فنکویل های دست دوم  )

(باز سازی فنکویل های دست دوم )

آموزش و خدمات فن کویل خرید و فروش فن کویل دست دوم

نگاه دیگر

بدون شک نگاه یک صنعت کار به یک فن کویل با نگاه یک بانوی خانه به همان فن کویل از تفاوت چشمگیری برخوردار است برای نزدیکی این دو نگاه تولید کنندگان راه های بسیاری را پیموده اند بیشترین تلاش در شکل ظاهری و رنگ بوده و چه بسا فروش محصولی که از رنگ و شکل ظاهری خوبی برخوردار است  (هرچند کم کیفیت  هم که باشد )جای یک فن کویل خوب با ظاهر سرد و بی روحی را گرفته باشد .

تفاوت هواسازی فن کویل ها در شکل ظاهری نیست بلکه ساختار تجهیزاتی است که در درون فن کویل قرار دارد .

کویل

الکتروموتور

باد بزن  Blower

این سه مولفه در کیفیت و کمیت عملکرد یک فن کویل نقش بسزایی دارد و اما نقش ظاهری فن کویل که می تواند حقیقتی آشکار را نادیده بگیرد در زمره تفکر تولید کننده هایی است که ظاهر را در راس اقدام  خود قرار داده اند  .

جال که چنین است  چه باید کرد ؟ در کجا می توان فن کویلی را دید که اظ ظاهر خوبی برخوردار باشد و کیفیت تجهیزات آن نیز مطابق با استاندارد های شناخته شده باشد .

 الف   می توان به گذشته تولید کننده رجوع گرد

ب   می توان از قطعاتی که مصرف شده تحقیق و بررسی نمود

ج   می توان از فروشنده اطلاعات اولیه را گرفت و سپس به تحقیق نهایی ادامه داد

 د   می توان مستقیما به واحد فروش تولید کنند رجوع و از نزدیک با محصول و همچنین نحوه برخورد کارکنان واحد فروش آشنا شد

شاید این سوال پیش آید که اگر این کار ها لازم نباشد و بتوان در یک نگاه به همه چیز دست یافت بدون انکه این زمان ها را صرف نمود چه باید کرد .

می توان گفت که

به یک ساختمان قدیمی رجوع کنید و فن کویلی را که از سال ها پیش مورد استفاده قرار می گرفته رویت کنید و و یا اینکه

پر آوازه ترین برند را که در سطح کشور به فعالیت مشعول است انتخاب نمایید .

ااکنون می پردازیم به اصل مطلب 

اگر یک شرکت سازنده فن کویل از جمله شرکت ساراول که سال ها  امر  تولید فن کویل  فعالیت دارد ( بیش از نیم قرن )در شکل ظاهری فن کویل خود تغییر چندانی نداده دلیلی پنهان در خود دارد که اشاره ای چند به آن می شود

اگر یک فن کویل متعلق به سی سال شرکت ساراول را بخواهید تعمیر کنید از قطعاتی استفاده می شود که هم اکنون در حال تولید است .

اگر بخواهید بدنه یک فن کویل  که به سی سال یش تعلق داشته  است با بدنه یک فن کویل که چند روز قبل تولید شده جا به جا نمایید بدون درد سر توسط یک فرد عادی بیش از نیم ساعت زمان نمی برد.  از دریل و چکش و خیلی از تجهزیات دیگر به غیر از پیچ گوشتی نیازی مشاهده نمی شود .

این دلیل یکی از چند دلیل واضح در  تولید  فن کویل های شرکت ساراول با  دیزاین یکسان می باشد که  در طی سالیان متمادی  دست نخورده باقی مانده است .


تعییراتی را که می توان در شکل ظاهری فن کویل ها با قدمت چندین ساله داد

این همان جان کلامی است که ما به آن چرداخته ایم و کارمان را از همین جا شروع کرده ایم یعنی تغییر و باز سازی فن کویل هایی که بعد از سی سال همچنان کار می کنند و ما فقط از شکل ظاهر آن خسته شده ایم .

در این عملکرد ما با کاور های متعددی که طراحی نموده ایم زیبایی را به خانه شما می آوریم و افتخار می کنیم که توانسته ایم این کار را بکنیم زیرا هم به کار خود ادامه داده ایم و هم محصولی را که قادر به کار بوده از چرخه استفاده خارج ننموده و از سبد خانواده نیز  برای تهیه یک محصولی که همچنان کار می کند هزینه ای مازاد پرداخت نموده ایم .